הולנד עם קראוון – ימים 2-3 -הואה פלואה-המוזיאון הפתוח

היום ה 2 – הפארק הלאומי הואה פלואה
קמנו לבוקר בהיר ונעים, התארגנו ויצאנו לכיוון הפארק הלאומי הואה פלואה. בדרך עצרנו בסופר מקומי והצטיידנו במצרכים 16
ארוחת הבוקר שאכלנו מייד אחרי הקניות
הגענו לפארק והחלטנו להיכנס עם הקראוון לחניה של מרכז המבקרים ומייד כשנכנסו בירכנו על ההחלטה, הדרך עד למרכז המבקרים ארוכה מאוד ומשעממת, לא בטוחה שהיינו מצליחים לדווש עד למרכז ואז להמשך הפארק.
חנינו בחניה של מרכז המבקרים, אני והילדים יצאנו לבדוק את האופניים והבן זוג הכין כריכים להמשך היום.
מדדנו אופניים וכל אחד בחר לעצמו זוג – אחרי כמה מדידות הבנו שיש רק 2 גדלים: מבוגר וילד, ככה שאין צורך למדוד ולחפש את הזוג המתאים.
אני והבן זוג לקחנו אופניים עם כיסא מקדימה כדי ששנינו נוכל להרכיב את נטע והבנים הסתדרו כל אחד עם זוג משלו.
שיחקנו קצת בגן השעשועים עד שאבא הגיע ויצאנו לדרך.
הכיוון היה האחוזה על האגם בחלק הצפוני של הפארק, בדרך עצרנו במוזיאון קרול מולר והילדים שיחקו קצת בפסלים שבחלק הקידמי והמשכנו הלאה.

בכל מקום מוצאים במה לשחק

אחרי נסיעה ארוכה מאוד הגענו סוף כל סוף לאגם ולאחוזה. חלצנו נעליים וישבנו על הדשא לפיקניק קטן, הברווזים הצטרפו כמובן לשמחת הילדים, קינחנו בגלידה וחשבנו איך נגיע בחזרה לקראוון בלי לדווש את כל הדרך חזרה….
אחרי שהבנו שאין מוצא עלינו על האופניים ודיוושנו במרץ בחזרה, הדרך חזרה משום מה נראתה קצרה יותר ועברה בכיף

הילדים מאכילים את הברווזים באגם על יד האחוזה

אחרי שהחזרנו את האופניים הילדים פנו להשלים את המשחק שלהם בגן השעשועים ואני פניתי ביחד עם נטע לחפש את מוזיאון האדמה. גיליתי שזה המבנה הגדול במרכז הרחבה ואחרי סיבוב קצר הלכתי לקרוא לילדים.
נכנסו למוזיאון שעניין מאוד את שני הבנים והעברנו שם בערך שעה. בדיוק כשהתכוונו לצאת התחיל גשם שוטף ולא האמנו שלפני חצי שעה היה לנו כל כך חם.

פתאום גשם

הגשם פסק אחרי כמה דקות ואנחנו פנינו בחזרה לקראוון ולחניון.
בחניון הגשם שהתחדש לא הפריע למקומיים להשתכשך בבריכה, אנחנו שיחקנו בג'ימבורי הגדול ובקראוון, אבא הכין ארוחת ערב, התקלחנו במקלחות תוך 5 דקות (אחרי 5 דקות המים החמים מפסיקים לזרום) והתארגנו לשינה

היום ה 3 – המוזיאון הפתוח

התעוררנו לבוקר שטוף שמש, אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו למוזיאון הפתוח.
בקופה קנינו כרטיס משולב לגן החיות אותו תיכננו להספיק באותו היום.
לקנו את הרכבת בכניסה ועצרנו בכל תחנה. הילדים נהנו מאוד בתחנה השניה עם החווה שבה הן חלבו, כיבסו וסחבו דליי מים. בילינו בתחנה הזו המון זמן.

מכבסים ותולים

במפעל הגבינה ביקשנו לטעום גבינה ואפילו קנינו כיכר קטנה בטעם שום.
בתחנת הרוח הילדים עלו לראות איך התחנה מנסרת חתיכות עץ ואחר כך נכנסו לסירה ללא משוטים או מנוע שמגיעה מצד לצד בעזרת חבל שמחובר עם גלגלות.
אחר כך הגענו לכיכר עם האופניים של פעם וכולנו התנסנו באופניים וכמובן נפלנו 
יצאנו מהמוזיאון עייפים והחלטנו לוותר על גן החיות.
הגענו לחניון ועלינו מייד על בגדי ים וקפצנו לבריכה להתרענן.

במוזיאון הפתוח בארנהיים

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )