הולנד עם קראוון – ימים 4-5 -גן החיות בוחור מבצר מיודן

היום ה 4 – גן החיות בוחור

עזבנו את החניון המוצלח והאהוב בדרכנו צפונה. נסענו לגן החיות בוחור שם בילנו יום שלם, נטע אימצה לעצמה את הסוריקטות וביקשה אחת כזו לבית, הבנים התלהבו מההיפופוטם הקטן והמציאו לו שם "היפוטמיני", חיפשנו את הכרישים בכל עולם המים דרך היער הטרופי הלח ובסוף מצאנו אותם משוטטים באקווריום הענק. התלהבנו מהמעבר בו שטים דגים ומנטות ממש מעל הראש, והלכנו לאיבוד באיזור המדבר החם.

הגן הטרופי בגן החיות – חם ולח מאוד, נכנסים ופשוט קשה לנשום

כמובן שקינחנו בגן השעשועים הגדול והמוצלח שאיתגר את הבנים לטפס על שלל הגשרים, החבלים והשרשראות ונתן מנוחה להורים.
משמאל לגן השעשועים יש דוכן של גלידה, קצת דומה לפרוזן יוגורט שלנו, רק הרבה יותר מוצלח. אחרי שטעמתי אותו שם והתלהבתי כבר ידעתי לחפש את ה SWIRL.

אחת המגלשות בגן השעשועים הענק שבגן החיות

אחרי גם החיות נסענו לכיוון צפון לחניון באיזור לילסיד. הגענו לחניון קטן משפחתי ושקט והרגשנו צורך להשתיק את הילדים כל הזמן. הלילה היה קריר מאוד ובבוקר אפילו הדלקתי קצת את החימום
חניון:
http://www.eurocampings.co.uk/en/europe/netherlands/flevolan d/campsite-het-bosbad-101550/
בריכה – למרות שבאתר מופיעה תמונה של בריכה בחניון עצמו אין בריכה. החניון צמוד לבריכה ציבורית והכניסה אליה בתשלום נוסף. באתר מופיעה כוכבית שמציינת שהכניסה לבריכה בתשלום נוסף
אינטרנט – בתשלום של יורו ליום (שווה!)
גן שעשועים – מגלשה ישנה מאוד ונדנה אחת שלא זכו לשימוש מצד אף אחד

היום ה 5 – מבצר מיודן

אחרי לילה קריר התארגנו באיזי ויצאנו לכיוון מבצר מיודן. הנסיעה היתה ארוכה יחסית והילדים קצת עצבנים בדרך.
הסתבכנו קצת בתוך העיירה ואחרי ששאלנו הבנו איפה הכניסה למבצר.
לפני הכניסה למבצר החלטנו לעשות פיקניק קטן בחצר וגילינו הופעה של עופות מאולפים, היו שם שני סוגים של בז, תנשמת ואפילו עורב. הילדים התעניינו אבל ההסבר היה כולו בהולנדית והם איבדו עניין מהר מאוד.

מבצר מיודן – אסור לצלם בתוך המבצר אז הסתפקנו בתמונות מבחוץ

אחרי ארוחה קלה נכנסו למבצר שבתוכו אסור לצלם, והסתובבנו בכל החדרים. בחלק מהחדרים יש תחנות שהילדים יכולים לקחת חלק פעיל בהן ושם הילדים הכי נהנו כמובן.
הסתובבנו כשעה ומיצנו. עוד סיבוב קטן בגינה הצמודה והמטופחת שבה המצע של השביל הוא צדפים שבורים (מקסים!) וסיבוב מסביב לטירה לראות אותה מכל הכיוונים וסיימנו את הביקור.
אחרי הביקור בטירה תיכננו לנסוע לעיירה אור ולהסתובב בה, חיפשנו את הכביש שעובר לאורך חוף הים ואחרי כמה שיטוטים מצאנו אותו. הנסיעה לאורך הים מקסימה ומעניינת אותנו אבל את הילדים פחות, אז נכנסנו לעיירה לילסייד במחצית הדרך.
הגענו אחרי השעה 5 והכל המובן היה סגור, צילמו את ספינת הפיראטים שעוגנת ברציף והתיישבנו במסעדה היחידה שהיתה פתוחה במקום. בחצר המסעדה יש מתקן משחקים שהעסיק את הילדים עד שהאוכל הגיע וגם אחרי ככה שיכלנו לשבת בשקט ולאכול באיזי.
אחרי הארוחה התקפלנו לתוך הקראוון שבעים ועייפים ונסענו לחניון של חברנו לקחת חלק מההתרגשות של המשחק הולנד-אורגווי. הולנד ניצחה 3-2 והשמחה היתה גדולה.

בכל מקום מוצאים במה לשחק – כאן הם התיישבו באמצע השביל בגינה ושיחקו במצע שעשוי מצדפים שבורים

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )