שבועיים בהולנד עם קראוון – היום ה 1

הפוסטים מחולקים לפי ימים עם תמונות רלוונטיות מאותם ימים

תהנו Cool

היום ה 1 – טיסה מישראל לדיסלדרוף, קבלת הקראוון ונסיעה להולנד
אנחנו חיפשנו טיסה ישירה כי לא רצינו להתעסק עם קונקשן עם 3 ילדים והטיסה לדיסלדרוף היתה מצויינת.
לקח לנו קצת זמן למצוא מונית גדולה מאחר ואנחנו 5 ויש לנו גם תיקים אבל בעזרת נהגי מוניות אחרים הצלחנו.
הנסיעה אורכת כ 20 דקות ואנחנו שילמנו 34 יורו
בתחנת ההשכרה קצת התייבשנו והיה חם מאוד, הילדים וגם אנחנו איבדנו סבלנות ורק אחרי שעתיים בערך יצאנו מהתחנה כשאנחנו מאופסנים בתוך הקראוון.
מרוב שרצינו כבר לצאת לדרך לא שאלנו על סופר קרוב ולא על חניון קרוב (הטיסה חזרה היתה ב 12:10 בצהריים מה שחייב אותנו ללון קרוב לתחנת ההשכרה בלילה האחרון) וקצת התברברנו בסביבה עד שמצאנו את המקדונלדס והתיישבנו לאכול.
אחרי שמילאנו את הבטן החלטנו לצאת לכיוון הולנד, הילדים היו שפוכים ועוד עיכוב לא התאים לנו אז יצאנו לדרך בעזרת הג'יפיאס ידידנו שהבאנו מהבית.
התחלנו להנות מהדרך והנסיעה וכמובן מהקראוון שלנו.

אחרי נסיעה קצרה עצרנו בצד בשביל לצלם את הנהג

אחרי נסיעה של שעה וחצי בערך הגענו לחניון הראשון באזור ארנהיים, כמו בכל הפעמים הבאות לא האמנו לג'יפיאס עד שהגענו ממש לפתח החניון, חשבנו שהוא סתם מברבר אותנו ביער ובשניה האחרונה הופתענו לראות את הכניסה לחניון.
חניון:
בריכה – יש כולל בריכת פעוטות מוצלחת
אינטרנט – בתשלום של 5 יורו ל 24 שעות
ג'ימבורי – יש גדול ומוצלח
גן שעשועים – יש כמה מפוזרים ברחבי החניון

נכנסנו לחניון והילדים מייד התעוררו לחיים כשראו את הבריכה, אחרי התמקמות ראשונית הם עלו על בגדי ים וקפצו למים

משתעשעים בבריכה של החניון

הבן זוג התחיל לבדוק את השטח והפציר בי לבקש העברה למקום קרוב יותר לבריכה, אני לא הבנתי מה הסיפור אבל אחרי שהועברנו לאן שביקשנו בהחלט היה נוח יותר, קרוב יותר לבריכה ולשירותים ככה שהילדים היו עצמאיים לגמרי ויכלו להסתובב בחניון בלי ליווי צמוד כל הזמן.
אני יצאתי לסופר של החניון להצטיידות מינימלית לארוחת ערב והצטערתי שלא עצרנו בדרך בסופר גדול (לא נורא למחרת תיקנו את הטעות).
הבן זוג הכין לנו ארוחת ערב טעימה וישבנו לחכות ללילה שיגיע Wink
כשהבנו שחושך לא הולך להיות בקרוב הלכנו לישון Smile

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )