הולנד עם קראוון – יום 13-14 – מתקדמים לכיוון דיסלדרוף

היום ה 13 – מתקדמים לכיוון דיסלדרוף

התעוררנו בקמפינג שמצאנו ערב לפני ומזג האויר היה מצויין, התמרחנו עם הבוקר, הילדים מצאו ארגז חול עם משחקים ושיחקו. הבן זוג יצא לריצה ומצא מגרש משחקים עם טרמפולינות צמוד לקמפינג, בדיוק בעל המקום הגיע ושאלנו אותו אם אפשר להשתמש במקום והוא אמר שכן. הבן זוג לקח את הילדים והם שיחקו שם במשך שעתיים.
כבר הגיע כמעט שעת צהריים ואחרי מקלחת חמה (המים החמים בחינם!) התיישבנו לאכול ארוחת בוהריים של מלאווחים אמיתיים שמצאתי בסופר ורסק עגבניות עם בזיליקום שנטע הריחה יום קודם באפטלינג והזכיר לה פיצה.

8 (2)
משחקים בטרמפולינות הענקיות

אחרי הארוחה התארגנו לתזוזה, עוד לא החלטנו לאן, אני רציתי למשולש הגבולות והבן זוג רצה למצוא אגם ולשוט בו עם סירה. שאלנו את בעל המקום והוא המליץ לנו על עיירה סמוכה בה נוכל להשכיר סירה קטנה ולשוט באגם.
נסענו על פי הנחיות הג'יפיאס והגענו למעגן מקסים עם סירות להשכרה. השעה היתה כבר כמעט 4 ובעל המקום התחיל להתקפל וסיפר לנו שסערה מתקרבת ושהוא ישמח להשכיר לנו סירה ליום שלם מ 9 בבוקר למחרת. התלבטנו מה לעשות והחלטנו להמשיך בנסיעה לכיוון הגבול עם גרמניה ולמצוא בדרך עיירה על שפת אגם.
התחלנו לנסוע כשברקע מאיימת הסערה, בדרך נתקלנו בכביש צף – מעבורת שמעבירה מכוניות ואנשים מצד אחד של הנהר לצד השני, עצרנו לצפות ולצלם כמובן וברקע הסערה התגבשה לה.

17 (2)
כביש צף – דוברה מעבירה מכוניות מצד לצד

המשכנו בנסיעה לכיוון הגבול עם גרמניה וחיפשנו בדרך חניון עם אגם שבו נוכל לבלות את יום המחרת, הגענו לחניון בדיוק כשהתחילה הסערה, גשם חזק, רוחות ממש כמו אמצע החורף בישראל. נכנסנו לחניון וקיוונו שמחר יהיה יום יפה שיאפשר לנו להנות מהאגם המקסים שלחופו חנינו.
אחרי שהגשם פסק יצאנו לסיבוב בחניון והילדים שיחקו באוגמה אפילו שהיא היתה רטובה לגמרי…
הלכנו לישון עם תקווה שמחר יהיה יום נעים

25 (2)
האומגה בחוף המקסים של המעגן

היום ה 14 – מתארגנים לחזרה

קמנו לבוקר קריר ורטוב בדיוק כמו יום המחרת, התאכזבנו מאוד מאחר וציפינו להנות מהאגם ומהחוף
בילינו את רוב היום באינטרנט, בטיול בסביבות החניון, בבילוי בגן השעשועים שהיה רטוב לפרקים ובאירגון הקראוון להחזרה למחרת.
אכלנו את כל האוכל שנשאר ובסביבות הצהריים יצאנו לכיוון דיסלדרוף.
בדרך נכנסו לשמורת טבע מדהימה שפעם היתה איזשהוא מכרה של חול, עשינו טיול קצר והרטבנו את הרגליים במים הצלולים. נפרדנו מהולנד ויצאנו לכיוון דיסלדרוף.

30 (2)
שמורת טבע מקסימה שמצאנו בדרך

חיפשנו בג'יפיאס חניון קרוב ותחנת השכרת הקראוון והגענו לחניון על שפת נחל, פעם ראשונה שנתקלנו בחניון גרמני, היה מקום רק על האספלט בכניסה והרגשנו שהמקום לא מתאים לנו, עשינו אחורה פנה והחלטנו לחפש חניון קרוב יותר ונעים יותר. הבעיה שהג'יפיאס לא מצא חניון ולא היה לנו אינטרנט, החלטנו לנסוע לכיוון תחנת ההשכרה ובכניסה לרחוב פתאום ראינו שלט של חניון, פנינו שמאלה והתחלנו לנסוע, החניון היה עמוק עמוק בתוך היער, לא האמנו שנמצא אותו עד שהגענו לכניסה, בעלת המקום כבר התכוונה לסגור את המשרד ותפסנו אותה ממש בשניה האחרונה, היינו תשושים ורק חיפשנו מקום לארגן את הקראוון להחזרה למחרת.
הטיסה יצאה ב 12 בצהריים למחרת ואנחנו היינו לחוצים להספיק לארגן את הקראוון בבוקר, להתייצב בתחנת ההשכרה לפני 9 בבוקר ולהספיק לטיסה.
הלכנו לישון ושמנו שעון על 6 בבוקר למחרת

35 (2)
הילדים קינחו בטבילה במים הנעימים עד החופשה הבאה…

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )