ברצלונה בזוג היום ה 2 – אוטובוס תיירים – קאמפ נו

היום החלטנו לטייל באוטובוס התיירים. עלינו על הקו הכתום על יד פסל קולומבוס ונסענו לכיוון מונטז'אק.

הנסיעה באוטובוס מהנה, יש הדרכה בעברית באוזניות, חייבים לשמור את הקבלה וצריך להציג אותה לסריקה בכל פעם שעולים על האוטובוס. מומלץ לשבת למעלה ולקחת משהו ארוך ללבוש כשיש רוח.

ירדנו בתחנה השלישית במונטז'אק – המוזיאון הלאומי של קטלוניה ממנו יש תצפית יפה על העיר ועל כיכר אספניה, אחר כך עלינו במדרגות הנעות לפארק האולימפי המרשים. טיילנו בתוך הפארק, הכניסה בחינם, בקופה ראינו שיש פעילויות נחמדות בתשלום, זה נקרא החוויה האולימפית וזה כולל כניסה לאיצטדיון, קפיצה לרוחק בבור החול, פעילויות אינטראקטיביות של איגרוף כדורגל ועוד, נראה לי ממש מתאים לבני נוער. אנחנו בלי ילדים אז ויתרנו.

20160916_100537
התעייפנו מההליכות אז עלינו שוב על האוטובוס לכיוון קאמפ נו. בדרך המשכנו להקשיב להסברים על העיר באוזניות .

הגענו לקאמפ נו! בילינו שם קצת יותר משלוש שעות מאחר והבן זוג אוהד את הקבוצה.
ירדנו לדשא, עלינו לעמדת השידור, ראינו את כל הגביעים של הקבוצה ועברנו את כל המיצגים.
20160916_153150
כשמיצינו את הכל יצאנו מהמתחם ועלינו שוב לאוטובוס. אחרי כמה תחנות החלטנו להחליף את האוטובוס ועברנו לקו הירוק, נסענו איתו לאורך החוף הארוך והיפיפה וירדנו בקניון דיאגונל מר.

הקניון נחמד מאוד, יש פרימאק, פעם ראשונה שלי בחנות הזו ונכנסתי כדי לראות אבל התור בקופה הבריח אותי.
שסיימנו עלינו שוב לאוטובוס אבל בגלל שהיה מאוחר והוא מסיים את הסיבוב שלו בשמונה נסענו את כל הסיבוב עד הסוף בלי לרדת. ראינו את הסגרדה לה פמיליה ואת הר טיבידו מהאוטובוס ועוד כמה מבנים חשובים.

ירדנו בכיכר קטלוניה המוארת והלכנו ברגל על הרמבלה למלון.
הנחנו את התיקים, נחנו מעט ויצאנו לשתות משהו בפאב מסעדה קרוב למלון.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )