ברצלונה בזוג – היום ה 3 – רובע בורן – פארק גואל – ארנה

היום החלטנו להתנייד עם המטרו.
יצאנו בבוקר ברגל לכיוון מוזיאון השוקולד ברובע בורן. עברנו בדרך ברובע הגותי המקסים עם אינספור המאפיות ובתי הקפה הקטנים והמזמינים והמבנים המעניינים. מצאנו כמה חנויות מיוחדות שאהבנו וקנינו כמה מתנות ומזכרות למשפחה.
20160917_094002
הגענו למוזיאון והחלטנו לא להיכנס פנימה. שתינו משקה שוקולד חם וקנינו שוקולד לטעימה.
אחר כך נכנסנו לסיבוב קצר בפרינססה מרקט – מתחם סגור ומעוצב של מסעדות שמכינות אוכל מול הסועדים, המקום מקסים אבל אנחנו לא היינו רעבים אז לא אכלנו.
20160917_123003
משם לקחנו את המטרו לתחנה Alfons X לאיזור פארק גואל. ביציאה מהתחנה קרוסלה קטנה שמתאימה למי שנוסע עם ילדים.
הבן זוג קלט מייד פאב מקומי שמשדר משחק כדורגל של ברצלונה והחלטנו לשבת ולראות את המשחק. הפאב מלא במקומיים שבאו לצפות והחוויה ממש כייפית גם למי שלא חובב כדורגל כמוני.

כשנגמר המשחק עלינו ברגל לפארק גואל. ההליכה ארוכה יחסית ובעליה תלולה, אפשר לקחת אוטובוס מספר 24 שמגיע עד הכניסה. נכנסנו מהכניסה האחורית וטיילנו בפארק באיזור החופשי ללא תשלום. הנוף מדהים ולנו זה הספיק בהחלט.
20160917_152508
ירדנו בחזרה לתחנת המטרו ממנה הגענו. יש שילוט ברור מאוד לכיוון התחנה ומהתחנה לפארק.
החלפנו בין הקווים וירדנו בתחנת המטרו של קניון ארנה – קניון שהיה בעבר זירת מלחמות שוורים. המבנה המקורי נשמר אבל הרימו אותו מהקרקע כדי לבנות את הקניון. התוצאה מרשימה מאוד. כשנכנסים לקניון אפשר לראות את המבנה המקורי שהורם מהקרקע. מדהים!
20160917_165828
הקניון עצמו לא גדול ואין הרבה חנויות של רשתות מוכרות אבל גולת הכותרת שלו היא התצפית המרהיבה מהגג. יש מרפסת ענקית שמקיפה את כל המבנה ממנה ניתן לראות את כל העיר. על המרפסת יש כמה מסעדות, אנחנו ישבנו באחת מהן ונהננו מאוד. גם מהאוכל גם מהנוף וגם מהאווירה.

המשקה הנפוץ במסעדות הוא הסנגריה שמגיעה בקנקן של ליטר עם כף לעירבוב. יש כל מיני וריאציות, אנחנו שתינו אחת טעימה מאוד עם מיץ אשכוליות אדומות ויין אדום.
20160917_173202
אחרי הארוחה צעדנו לכיכר אספניה הקרובה כדי לראות את מופע המזרקות אבל הגענו מוקדם מדי והחלטנו לוותר ולסגור את היום.
חזרנו למלון עם המטרו וסיכמנו שזו הדרך הכי מוצלחת להתנייד בעיר.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )