ברצלונה בזוג – היום ה 5 – שופינג

את היום הקדשנו לשופינג בעיקר, אכלנו ארוחת בוקר אחרונה על הרמבלה, אחר כך הלכנו לסופר קרפור על הרמבלה, קנינו קצת שוקולדים והפתעות לילדים וחזרנו לחדר להתארגן.
עשינו צ'ק אאוט ושמנו את המזוודה בלוקר במלון.
20160919_095058
נסענו עם המטרו לקניון לילה דיאגונל שהתברר כקניון מוצלח מאוד, מימין לקניון חנות ענקית של h&m נרכשו 3 זוגות ג'ינסים ב 20 יורו לאחד, חולצות ארוכות ב 8 יורו לאחת, גופיות ב 5 יורו ועוד כמה פריטים לילדות.

בתוך הקניון יש חנות של דקטלון לחובבי הספורט ומהצד השני מחוץ לקניון חנות גדולה של אסיקס.
בקומה התחתונה יש מתחם אוכל ענקי וחנות אלקטרוניקה שווה מאוד.
20160919_175931
אנחנו השארנו את המזוודה בלוקר במלון מה שהתברר כטעות כי בקניון יש לוקרים ואפשר להשאיר את המזוודה והקניות שם ולהסתובב בידיים חופשיות.

בחנות של אסיקס המוכר הנחמד שאל אותנו בקופה אם אנחנו רוצים tax free והזכיר לנו שאפשר לקבל גם מ h&m.

אחרי שמיצינו את הקניות חזרנו למלון לקחת את המזוודה, ראינו עוד כמה פסלים חיים על הרמבלה ונסענו לשדה התעופה עם המטרו.
טורטרנו הלוך חזור ב Tax free וחזרנו הביתה.
20160919_183702

*** מעוניינים במפה של הטיול? כתבו כאן בתגובות את המייל שלכם והמפה בדרך אליכם

מודעות פרסומת

תגובה אחת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )