קפיצה לכרתים – היום ה 3 – אגם קורנס (האגם הנסתר)

קמנו לבוקר קצת אפרורי עם תחזית לגשם. אחרי ארוחת בוקר והתארגנות יצאנו לכיוון אגם קורנס, האגם הנסתר.
נסענו לאורך החוף ועצרנו מדי פעם להתרשם מהעיירות והחופים היפים. רצינו מאוד לטבול בים אבל מזג האויר לא ממש איפשר.IMG_7469

אחרי כמה עצירות הגענו לאגם, המחזה פשוט עוצר נשימה, האגם מוקף הרים ירוקים, המים כחולים ירוקים והכל נראה כמו מתוך גלויה.
על האגם נחו עננים והכל היה רטוב וקריר אז החלטנו קודם לאכול באחת המסעדות על גדת האגם. במסעדה שנבחרה היו מדרגות שיורדות ישירות לאגם והבנות עלו וירדו עם לחם וחילקו לאווזים שטיילו על שפת האגם.

IMG_7477אחרי הארוחה הטעימה העננים קצת התפזרו אז החלטנו לקחת סירת פדלים לסיבוב על האגם, עצרנו באמצע האגם וקפצנו למים לטבילה, המים היו קרים אבל נסבלים. בדיוק שסיימנו לשחות והתארגנו לחזור לחוף הופיעו עננים שחורים מרחוק…דיוושנו מהר לחוף ובשניה שירדנו מהסירה התחיל גשם זלעפות!IMG_7483

שמחנו שאנחנו כבר בחוף ויצאנו לדרך חזרה למלון.

בדרך חזרה נכנסנו לאחת העיירות וטיילנו לאורך הטיילת, קנינו קצת מזכרות וחזרנו למלון.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )