קפיצה לכרתים – היום ה 2 – אגיה ניקולס – אלונדה – אי המצורעים

אספנו את הרכב ויצאנו לכיוון אגיה ניקולס. הניווט קל מאוד עם המפה שקיבלנו מהבחור בהשכרת הרכב והשלטים בכביש.
הגענו לאגיה ניקולס ומייד כשראינו את הנוף חיפשנו מקום לחנות. חנינו וירדנו במדרגות למעגן מקסים. טבלנו את הרגליים במים ונהננו מהנוף היפיפה. המשכנו לכיוון העיר מקסימה וטיילנו ברחובות ובסמטאות שלה. רכשנו סים אחד לניווט וגלישה שעזר לנו מאוד בהמשך.IMG_7407

הגענו לחוף ותיכננו להיכנס למים אבל מזג האויר התקרר.
חזרנו לאוטו והחלטנו ללכת לאכול באחת המסעדות על החוף. ברגע שנכנסנו למסעדה התחיל גשם מטורף, אנשים מהרחוב נכנסו למסעדה להסתתר מהגשם והרוחות והצוות של המקום קיבל את פניהם באדיבות.IMG_7420

אחרי ארוחת צהריים טעימה וזולה המשכנו בנסיעה לאלונדה. הגענו לנמל שממנו יוצאות הפלגות לאי המצורעים אבל בגלל מזג האויר לא היו הפלגות. השקפנו על האי וטיילנו בעיירה המקסימה שהיתה קצת נטושה בגלל מזג האויר. הילדים נהנו, מצאו חלזונות ותמנונים תלויים לייבוש באחת המסעדות והתחרו ביניהם בריצה באויר הנקי מהגשם.
החלטנו לחזור דרך ההרים בדרך שנראתה לנו מעניינת… התברר שהדרך צרה ופתלתלה ועוברת דרך כפרים קטנים, כל הדרך ליוו אותנו עננים אפורים. הגענו למאליה והחלטנו לעצור לקפה וגלידה באחד מבתי הקפה הפזורים לאורך הרחוב הראשי. איך שנכנסנו לבית הקפה התחיל לרדת גשם, כשסיימנו הגשם פסק והחלטנו לנסוע לעיר הבירה הרקליון.IMG_7442

חיפשנו את הג'מבו וקצת התברברנו בתוך העיר אבל כשמצאנו אותו זה היה שווה! מדובר על חנות ענקית של צעצועים וכלים לבית, כל הצעצועים ב 30% פחות מהארץ והמבחר עצום. הילדים נהנו להסתובב בחנות ובחרו להם מתנות.

חזרנו למלון עייפים אך מרוצים 🙂

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )