וורשה פעם שלישית – היום ה 3 – שוק ארוחת הבוקר קניון ארקדיה והשוק המקורה Hala Koszyki

יום 3 – יום שבת

אחרי הקפה של הבוקר יצאנו לכיוון שוק ארוחת הבוקר, שוב גוגל מפות הוכיח את עצמו והגענו במהירות באוטובוס. חשוב לשים לב למספר התחנה שממנה לוקחים את האוטובוס כדי להגיע למקום הנכון

שוק ארוחת הבוקר הוא שוק אוכל מקסים עם דוכני אוכל מגוונים. יש שולחנות מפוזרים שבהם אפשר לשבת ולאכול, יש מוזיקה טובה ויש מתקני משחק לילדים קטנים. כיף גדול ומומלץ מאוד, לא רק לארוחת בוקר

השוק נקרא  Targ Śniadaniowy – פתוח בחודשי הקיץ בין השעות 08:00-16:00
אתר האינטרנט של השוק – http://targsniadaniowy.pl/en/

אחרי שנהננו מאוד בשוק נסענו לקניון ארקדיה. בדקנו שגוגל מפות כמה זמן יקח להגיע והחלטנו לקחת הובר. 10 דקות והגענו לקניון.

חזרנו למלון לפרוק את השקיות, נחנו קצת ויצאנו ברגל לשוק המקורה Hala Koszyki, שנמצא במרחק של 12 דקות הליכה מהמלון. השעה היתה כבר מאוחרת וחלק מהמסעדות כבר היו סגורות. במרכז השוק היתה הופעה של מתופפים ברזילאים, כיף לראות ולשמוע. נכנסנו לחנות השוקולדים קרמלו ורכשנו 2 חבילות פרלינים במחיר מצחיק של 25 זלוטי לאחת. מומלץ לרכוש כמה חבילות כמתנות, השוקולדים יפים וטעימים מאוד!

חיפשנו איפה לאכול והוחלט על ביסטרו וורנדה weranda שהתבררה כבחירה מוצלחת מאוד! מבחר גדול של מנות, כל מנה יותר טעימה מהשניה, שירות מעולה, בירה טעימה, לא רצינו לעזוב.

חזרנו ברגל למלון ונפלנו למיטות.