שיט תעלות בצרפת – היום ה 5

התעוררנו לבוקר קריר במיוחד, אפילו הדלקנו את החימום בסירה. לא היה נראה שמזג האויר הולך להתבהר אז החלטנו לוותר על האגם ולצאת לדרך.

עד עכשיו עלינו במעלה הנהר, כשנכנסו ללוק הוא היה מתמלא, הסירה היתה עולה ואז השער היה נפתח והיינו בגובה המתאים. מהיום התחלנו לרדת במורד הנהר, כשהגענו ללוק הוא היה מלא, ואחרי שסוגרים את השער המים מתרוקנים והסירה יורדת. במבט קדימה היה ממש אפשר לראות את "המדרגות" של התעלה.

אחרי כמה לוקים מזג האוויר התבהר, התעלה התרחבה והחלטנו לעצור בצד ולטייל באיזור. מצאנו גן שעשועים מעץ שבו הילדים פרקו אנרגיה ושיחקו.

על יד כל לוק יש ביתן קטן שהוא הבית של מפעיל הלוק. לכל ביתן כזה יש את "הלוק" שלו, חלקם צבועים בצבעים עזים, חלקם מקושטים, על כל אחד מהם כתוב המספר שלו ככה אפשר לדעת איפה נמצאים בתעלה ולהשוות למפה.

המשכנו בשייט בתעלה עם ירידות מהסירה מדי פעם תוך כדי שהיא ממשיכה להתקדם בתעלה, מצאנו חווה קטנה עם תרנגולים שהילדות האכילו בלחם, רכבנו על האופניים וטיילנו בשבילים שבצדי התעלה.

התעלה התרחבה והגענו למעגן שלנו ללילה, מעגן גדול בעיירה גדולה עם טירה ענקית, יצאנו לטייל בעיירה, רצינו להיכנס לטירה אבל היא היתה סגורה. נכנסנו לכמה חנויות ומצאנו גן שעשועים קטן שהילדים נהנו לשחק בו, קנינו כמה מצרכים לסירה, אכלנו ארוחת ערב והלכנו לישון.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )