שיט תעלות בצרפת – ימים 1-2

היום ה 1
יצאנו בטיסת ערב שנחתה מאוחר בלילה והחלטנו מראש לישון על יד שדה התעופה ובבוקר לצאת ברכבת לעיירה Tannay ממנה לוקחים את הסירה.
קצת הסתבכנו עם ההגעה, חשבנו שנתפוס מונית בשדה, ניגש אלינו מישהו ושאל בעברית אם אנחנו צריכים מונית, אבל כשהתברר לו שאנחנו 6 עם 4 מזוודות הוא התקשה למצוא רכב גדול, כשהוא מצא רכב הנהג לא ידע להגיע למלון שהתברר כ 2 דקות נסיעה מהטרמינל. בסוף מצאנו את המלון שהיה מאוד בסיסי ומספק והלכנו לישון

היום ה 2
התעוררנו והתארגנו ליציאה, אכלנו ארוחת בוקר במלון וביקשנו שיזמינו לנו מונית לתחנת הרכבת. המונית התעכבה, הגענו באיחור ופיספסנו את הרכבת הישירה, לקחנו 2 רכבות ואוטובוס ובסביבות 5 אחר הצהריים הגענו סוף כל סוף לעיירה שממנה לוקחים את הסירה. בדיעבד היינו צריכים להשכיר רכב למרות שלא היה לנו שימוש בו במהלך השבוע, גם המחיר של הרכבות וגם הטירטור עם 4 ילדים ומזוודות ועגלה לגמרי הצדיק השכרת רכב. למדנו לפעמים הבאות…
במשרד השכרת הסירות חיכו לנו וקיבלו את פנינו באדיבות, הסבירו לנו על תפעול הסירה ואחד העובדים יצא עם הבן זוג לסיבוב קצר כדי לראות שהוא מצליח לשלוט בסירה.
לסירות יש הגבלת מהירות, ככה שאי אפשר לנסוע מהר, והתפעול קל מאוד, כל ילד מגיל 10 יכול לתפעל את הסירה.
אחרי שקיבלנו את כל מה שצריך גם מבחינת הסברים ושאלות וגם מבחינת ציוד לסירה קיבלנו את המפתחות ואת ברכת הדרך.
היינו רעבים מאוד מהיום הארוך אז אבא נשלח עם האופניים לסופר הקרוב ואנחנו בנתיים חקרנו את הסירה ואת הסביבה.
אבא חזר מהסופר והכין לנו ארוחת ערב טעימה, כל אחד מצא בחר לעצמו חדר והלכנו לישון מתרגשים לקראת השייט מחר.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )