שיט תעלות בצרפת – ימים 6-7

היום ה 6

יום בהיר ויפה קיבל את פנינו, אכלנו ארוחת בוקר קלה ויצאנו לדרך. היום היה צפוי שייט רגוע בתעלה רחבה בלי הרבה לוקים, הילדים שיחקו מחבואים ברחבי הסירה תוך כדי הפלגה ואנחנו ישבנו על הסיפון ונהננו מהנוף הירוק.

במפה שמקבלים עם הסירה מסומנים מקומות בצדי התעלה כמו מעגנים, מסעדות, חנויות מכולת וכו ככה שמדי פעם אפשר לעשות עצירה ולשבת באיזו מסעדה או מזנון, לאכול גלידה או להצטייד במצרכים לסירה.

הגענו מוקדם למעגן הלילה ויצאנו לחקור את האיזור, המעגן היה גדול עם גן משחקים ובית קפה.
מחר הלילה האחרון שלנו עם הסירה אז אירגנו וסידרנו קצת את הסירה לקראת ההחזרה שלה מחר.

היום ה 7

התעוררנו לבוקר האחרון על הסירה, היום נשאר לנו קטע קצר עד המעגן שבו מחזירים את הסירה. יצאנו לדרך ובפעם הראשונה פגשנו עוד סירה בתעלה.
שבוע של הפלגה היה קצת יותר מדי לילדים, בדיעבד היה מספיק לנו 5 ימים.

אחרי כמה גשרים הגענו למעגן בעיירה Decize והחלטנו לצאת לטייל עם האופניים, טיילנו בעיירה היפה, חזרנו לארוחה אחרונה בסירה, סידור ונקיון של הסירה לקראת ההחזרה שלה מחר בבוקר

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )