ברצלונה – טיול בר מצווה – היום ה 1 – הרובע הגותי

נסענו זוג הורים, ילד בן 14 וסבתא בחודש מרץ, לטיול בר מצווה מאוחר בברצלונה היפה.
רצינו להגיע לשני משחקי כדורגל שהתקיימו בהפרש של כמה ימים ומצאנו דיל דרך סוכן נסיעות שהיה זול יותר מהרכבה של חבילה בצורה עצמאית.
בחרנו את המלון – Barcelona House ברובע הגותי, המלון קרוב לרמבלה ולתחנת מטרו מרכזית.

היום ה 1 – יום שישי
הגענו בטיסת בוקר של אל על, במסגרת החבילה שרכשנו היו לנו העברות למלון, תהליך ארוך ומייגע שבדיעבד היינו מוותרים עליו ונוסעים עם מונית למלון.
הגענו בצהריים למלון המקסים שלנו, הורדנו את המזוודות וחיפשנו איפה לאכול. בקבלה המליצו לנו על שתי המסעדות שמול המלון. בחרנו באחת מהם ולא היה מוצלח בכלל.
אחרי הארוחה יצאנו לטייל ברגל ברובע הגותי המקסים בין הסימטאות הציוריות, השווקים הקטנים, בתי קפה, הקתרדלות והחנויות היפות.

רכשנו 3 סימים מקומיים באחת מהחנויות של הטלפונים, צריך להצטייד בדרכון המקורי כדי להפעיל את הסים. המוכר המקסים התקין לנו את הסימים ווידא שהם עובדים. ביקשנו סימים שכוללים שיחות כדי שנוכל לתקשר בינינו.
חזרנו לחדר למנוחה והתרעננות ויצאנו למופע המזרקות בכיכר אספניה. נסענו במטרו המצויין, רכשנו שתי כרטיסיות T10 ב 10 יורו, הכרטיסיות כוללות 10 נסיעות לכל התחבורה הציבורית בעיר וניתנות להעברה בין אנשים.

אחרי המופע עלינו לגג של קניון ארנה הסמוך לארוחת ערב במסעדת LA TAGLIATELLA – מסעדה איטלקית טעימה מאוד ומומלצת.
חזרנו למלון עם המטרו שעובד עד שעות הלילה המאוחרות.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )