ברצלונה – טיול בר מצווה – היום ה 2 – משחק כדורגל בקאמפ נו

היום ה 2 – יום שבת

היום בערב התקיים המשחק הראשון שהגענו לראות וההתרגשות בשיאה.
תיכננו להתפצל – הגברים ילכו לסיור באיצטדיון והנשים ילכו לקניון לילה דיאגונל שנמצא קרוב לאיצטדיון.
נסענו עם המטרו עד התחנה Palau Reial שעל יד הקאמפ נו והתפצלנו. אחרי כמה דקות הגברים התקשרו שבגלל המשחק הערב אין סיורים באיצטדיון. הם הסתובבו קצת במתחם של הקאמפ נו כדי להבין איך נכנסים למגרש ואיפה הכניסה שלהם שמצויינת על הכרטיסים ואחר כך הצטרפו אלינו לקניון.
מכל הקניונים שהייתי בברצלונה הכי אהבתי את הקניון הזה – לילה דיאגונל – מחוץ לקניון יש חנות ענקית של 5 קומות של H&M, בקניון עצמו יש חנות גדולה של דקטלון, חנות של דיסני ומתחם אוכל גדול בקומה התחתונה.
אחרי שסיימנו עם הקניון חזרנו לחדרים, נחנו קצת לקראת המשחק בערב.
לקראת הערב יצאנו לאכול משהו על הרמבלה לפני הנסיעה למשחק, עברנו בשוק הבוקריה והגענו לכיכר קטלוניה. משם התפצלנו הגברים וסבתא נסעו למשחק במטרו ואני עשיתי קצת שופינג במדרחוב Av. Portal De L'àngel שיוצא מכיכר קטלוניה במקביל לרמבלה.

החבר'ה נהנו מאוד במשחק וסיפרו שהתנועה התנהלה בצורה מסודרת מאוד, המטרו תוגבר ברכבות ובתחנות הוצבו שוטרים לכוון את תנועת האנשים. באיצטדיון עצמו היו סדרנים רבים שעזרו לכולם למצוא את המקומות שלהם.
המשחק הסתיים בניצחון של ברצלונה והחברה חזרו בהיי.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )