ברצלונה טיול בר מצווה – היום ה 3 – פארק טיבידאדו

היום ה 3 – יום ראשון

היום החלטנו לנסוע לפארק טיבידאדו, הפארק פתוח בימי שבת וראשון בין השעות 11:00-19:00. יצאנו מהמלון ונתקלנו בשיירה של מכוניות ואופנועים עתיקים שנסעו על הרמבלה, האנשים היו לבושים בבגדים מתאימים לתקופה והיה ממש כיף לצפות.

הלכנו ברגל עד לכיכר קטלוניה ומשם לקחנו את קו כחול L5 שמגיע עד טיבידאדו. ההגעה להר היא חוויה בפני עצמה, קודם נוסעים במטרו ואז מגיעים לחשמלית עתיקה שנוסעת במעלה ההר ואז עוברים לפוניקלור שנוסע לראש ההר. בראש ההר יש רוחות חזקות וקר מאוד!  הכניסה לפארק בתשלום, אפשר לטייל על ההר רגלית, להיכנס לכנסייה בזיליקת הלב הקדוש, ולעלות לתצפית המרהיבה על העיר.
הנער שאיתנו החליט שהוא לא מעוניין להיכנס לפארק ואחרי טיול רגלי בראש ההר החלטנו לרדת בחזרה לעיר.

חזרנו במטרו וירדנו בתחנה בכיכר קטלוניה. קראנו המלצות על מסעדת נודלס Woktowalk ורצינו לאכול בה. מצאנו את הסניף על הרמבלה והוא היה עמוס מאוד, אחד העובדים נתן לנו פלאייר עם מפה של הסניפים האחרים והחלטנו ללכת לאחד הסניפים בסימטה שיוצאת מהרמבלה ובאמת הוא היה פחות עמוס.
הקונספט של המסעדה הוא שבוחרים מה רוצים במוקפץ, משלמים לפי מה שבוחרים והטבח מכין את המנה מול העיניים. בנוסף האוכל טעים מאוד. מומלץ!

הלכנו לנוח קצת בחדרים ויצאנו לסיבוב על הרמבלה, ראינו את הפסלים החיים הרבים שבקצה הרמבלה, טבלנו צ'ורוס מקומי בשוקולד חם, ירדנו למרינה היפה ועשינו סיבוב בקניון מארהמגנום שממוקם במרינה. זה הקניון היחידי שפתוח ביום ראשון.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )