ברצלונה טיול בר מצווה – היום ה 6 – פארק המצודה רובע בורן ומשחק ליגת האלופות

היום ה 6 – יום רביעי

קמנו לבוקר קריר וקצת רטוב ויצאנו לכיוון פארק הסיוטאדלה – פארק המצודה, עברנו ברובע בורן היפה, טיילנו בפארק, עלינו למזרקה המרשימה, ישבנו לשתות קפה ולהאכיל את הברווזים והמשכנו לכיוון חוף הים.
טיילנו לאורך הטיילת ועלינו בחזרה לרובע בורן לשוק פרינססה מרקט שבדיוק התחיל להתעורר. מדובר על שוק אוכל כדוגמת שרונה מרקט שלנו רק יותר קטן, במרכז השוק שולחנות וכיסאות ומסביב מסעדות שונות כשכל מסעדה מתמחה בסוג מסויים של אוכל. הזמנו כמה מנות מכמה מסעדות והתיישבנו לאכול. מומלץ מאוד!

חזרנו למלון דרך רובע בורן עם הקונדיטוריות הרבות, בתי הקפה וחנויות הבוטיק המיוחדות.
הלכנו לחדרים לנוח לפני המשחק בערב, למשחק הזה הלכו רק שני הגברים ואנחנו הנשים נסענו לקניון לילה דיאגונל לשופינג אחרון.
המשחק היה משחק היסטורי של ליגת האלופות וברצלונה ניצחה 6-1! היתה שמחה גדולה ברחובות והגברים חזרו מאושרים.

IMG-20170308-WA0034

היום ה 7 – יום חמישי

ההסעה הגיעה לאסוף אותנו מהמלון לשדה התעופה. ברצלונה בפעם השניה היתה מהנה יותר ושונה. השאירה לנו טעם של עוד ובהחלט נחזור שוב.