וורוצלב – טיול אמא ובת – היום ה 4

יצאנו בבוקר ברגל לכיוון טיילת הנהר דרך הפארק שצמוד למלון. הגענו לטיילת המטופחת והיפה ופגשנו עוד כמה גמדים חמודים. ראינו סירות שיוצאות לשייט על הנהר, אפשר להשתמש בהן ככלי תחבורה לכל דבר כדי להגיע לאטרקציות בעיר כמו גן החיות, או פשוט לשוט בכיף לראות את העיר.

מהטיילת המשכנו ברגל לשוק המקורה Hala Targowa, השוק הוא בעיקר שוק של פירות ירקות ופרחים, אנחנו לא מצאנו מה לעשות שם ויצאנו די מהר.
המשכנו לטייל ברגל בעיר, נכנסו לקניון דומינקסקה לארוחת צהריים ולהשלמות של קניות והלכנו לנוח קצת בחדר.
אחר הצהריים יצאנו לסקי טאוור לתצפית על העיר.SKY TOWER הוא גורד שחקים היחידי בוורוצלב והגבוה בפולין. בקומה העליונה יש תצפית על כל העיר והסביבה. בקניון שמתחתיו יש אולם באולינג גדול וג'ימבורי לילדים. בכניסה יש פסל יפה של האמן סלבדור דאלי.
עלינו לתצפית המדהימה בגובה 70 קומות! העליה מתבצעת בקבוצות. יש עמדה של צילום היתולי בתשלום. אטרקציה נחמדה.

אחרי שירדנו מהמגדל צעדנו ברגל לכיוון מרכז העיר, בדרך נכנסנו לקניון ארקדי להשלמות אחרונות לפני הטיסה. בקניון הזה יש אקווריום ענקי עם כריש ששוחה בתוכו, עמדנו כמה דקות מהופנטות מול האקווריום.
המשכנו לטייל ברגל עד תחנת הרכבת שם ראינו בתי קפה ומסעדות מלאות באנשים, נראה כמו מקום בילוי נחמד לערב
הגענו למלון והתארגנו לקראת הטיסה מוקדם בבוקר.
הזמנו מונית דרך המלון והנהג חיכה לנו ב 3 בלילה ולקח אותנו לשדה התעופה.

הביקור היה קצר וזו היתה רק טעימה מהעיר , וורוצלב הפתיעה אותנו לטובה, נהננו מאוד ואני בהחלט אחזור אליה שוב . מאחר והייתי עם הבת שלי לא ביקרנו כלל באתרים היהודים בעיר.
ההמלצה שלי להגיע לעיר לפחות ל 4 ימים מלאים.