שבוע זוגי באיטליה – היום ה 1 – דסנזאנו דל גרדה

אל על יצאו במבצע על יעדי חורף, מיד נכנסתי לבדוק את האפשרויות ומצאתי טיסה לונציה ב 68$ בתוספת נקודות של הנוסע המתמיד. עוד כמה בדיקות והוחלט על נחיתה במילאנו והמראה מונציה. הזמנו רכב מהארץ והתחלנו לתכנן…

16/1 יום שלישי
נחתנו במילאנו בשעות הבוקר וניגשנו לאסוף את הרכב מדלפק ההשכרה. בדקנו אפשרות של רכישת סים מקומי בעמדה של Change והחלטנו לא לרכוש. בדיעבד זה הסתבר כטעות כי המחיר שהוצע לנו שם היה הכי משתלם. אז ההמלצה שלי היא לרכוש את הסים בשדה התעופה במילאנו.
יצאנו לדרך לכיוון אגם גארדה. הזמנו את מלון Park  Hotel בעיירה דסנזאנו דל גרדה. העיירה הראשונה על האגם כשמגיעים מכיוון מילאנו.

מזג האויר היה מושלם, בהיר וקריר, אחרי שעה של נסיעה החלטנו לעצור בקניון מותגים שהומלץ לנו. עשינו סיבוב בעיקר להתאווררות, שתינו קפה והמשכנו בנסיעה.
הגענו למלון בשעות אחר הצהריים, עשינו צ'ק אין והחלטנו לנוח קצת אחרי הטיסה והנסיעה. שאלנו בלובי לגבי מסעדה מומלצת וקיבלנו כמה המלצות.
המסעדות מתחילות להגיש ארוחת ערב בדרך כלל מהשעה 18:30, לפני כן או שהמסעדה סגורה או שמגישים רק שתיה.
המלון יפיפה וממוקם ממש על שפת האגם, הצוות מקסים וארוחת הבוקר מצויינת. מומלץ מאוד!

אחרי מנוחה והתרעננות יצאנו לאכול במסעדת alla שהומלצה לנו והתבררה כמסעדה מצויינת.
קישור לאתר המסעדה – www.allastellaristorante.it

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )