שבוע זוגי באיטליה – היום ה 2 – סרמיונה

17/1 יום רביעי

התעוררנו לבוקר מעונן וקריר ואחרי ארוחת הבוקר המצויינת יצאנו לטייל בעיירה. מאחר וזו לא עונת התיירות ומזג האויר היה קריר העיירה היתה די שוממה. נהננו מהנוף המדהים של האגם, מהמבנים הצבעוניים והיפים ומהמרינה של העיירה.
אחרי שסיימנו לסייר בעיר נסענו לסרמיונה היפה. מזג האויר התבהר, מצאנו חניה קרוב למצודה ויצאנו לטייל בעיר. ירדנו לחוף וטיילנו לכל אורכו עד הפינה הכי קיצונית באי, חוף ג'אמיקה, בדרך ראינו בריכה קטנה של מי גופרית חמים שזרמו מהמעיינות שעל האי. עלינו מהחוף לעיר והמשכנו לטייל, אכלנו את הגלידה הכי טעימה שבהחלט היתה הכי טעימה שאכלנו אי פעם, הלכנו לאורך הטיילת היפה והגענו בחזרה לרכב בדיוק כשהתחיל לרדת גשם.

יצאנו מסרמיונה ונסענו לבורגטו, עיירה יפיפיה מימי הביניים, אין כניסה לעיירה עם רכב אז חנינו בחניון בכניסה לעיירה. טיילנו ברחובות היפים ועלינו למצודה הצופה על העיירה ב 150 מדרגות תלולות. המצודה פתוחה למבקרים רק בסופי שבוע. ירדנו מהמצודה וישבנו במסעדה במרכז העיר לאכול פיצה איטלקית אמיתית.

מבורגטו נסענו ל פסקיארה דל גארדה, עיירה שמוקפת כולה בתעלות ומרכז העיר העתיקה מוקף בחומות. מזג האויר התקרר מאוד ורוב החנויות נסגרו, עשינו סיבוב קצר בעיירה, שתינו קפה ונסענו לקניון Il Leone Shopping Center‏. בקניון קנינו סים של חברת TMI ששימש אותנו עד לסוף הטיול.  אכלנו במסעדה בקניון, עשינו קצת שופינג ונסענו למלון.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )