שבוע זוגי באיטליה – היום ה 3 – ריבה דל גארדה

18/1 יום חמישי

התעוררנו לבוקר בהיר ושמשי, אחרי ארוחת בוקר מצויינת במלון עשינו צ'ק אאוט ויצאנו לכיוון המערבי של האגם.
עצרנו בעיירה salo – ירדנו לטיילת היפיפיה המלאה בבתי קפה ומסעדות. באמצע הטיילת היה משטח החלקה על הקרח. נהננו ממזג האויר המעולה ומהנוף המדהים. ישבנו לשתות קפה בבית קפה מעוצב עם מבחר שוקולדים בתוצרת מקומית וחזרנו לאוטו.
המשכנו בנסיעה לאורך האגם כשממול מלווה אותנו כל הזמן הר בלאדו המרשים עם הפסגה המושלגת שלו.

הגענו ללימונה, העיירה שקראנו עליה הכי הרבה המלצות וחיכינו כל כך לבקר בה, אבל לצערנו היא היתה שוממת לגמרי. כל החנויות והמסעדות היו סגורים והרחובות ריקים. יכול להיות שבגלל שזו היתה שעת צהריים או בגלל שזו לא עונת התיירות. עשינו סיבוב עם האוטו, ירדנו לטיילת אבל הכל היה סגור.
המשכנו לריבה דל גארדה היפה וגם היא היתה שוממת וסגורה. עשינו סיבוב קצר והחלטנו לנסוע לאגם טנו בתקווה שהוא לא יאכזב אותנו. נכנסנו לסופר מקומי כדי להצטייד בפיקניק על שפת האגם.
בהתחלה פיספסנו את הירידה לאגם שנמצאת ממש מאחורי בית מלון קלאב הוטל, אבל ברגע שמצאנו אותה השילוט מאוד ברור. השמש כבר התחילה לשקוע ומזג האויר התקרר אבל אנחנו לא ויתרנו וירדנו לאגם. האגם מתגלה תוך כדי ירידה במדרגות תלולות והמחזה פשוט מרהיב, הצבע של האגם מיוחד מאוד ומשתנה בכל זווית, תוך כדי הליכה מסביב לאגם.
עשינו פיקניק קטן בשמש המעטה שנשארה והתקפלנו לכיוון המלון.

הזמנו מלון בעיירה צמודה לריבה דל גארדה, ממש מול האגם. הצוות במלון אדיב מאוד ועוזר בכל שאלה, החדרים משופצים, ארוחת הבוקר מצויינת! והנוף מדהים. מומלץ מאוד!
שם המלון Hotel Lago Di Garda  בעיירה Torbole

אחרי שהתארגנו במלון יצאנו לסיבוב בעיירה הקטנה. לצערנו הכל היה סגור ושקט, אז נסענו לריבה דל גארדה הצמודה לארוחת ערב מצויינת במסעדה מומלצת Ristorante Pizzeria Il Veliero

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )