שבוע זוגי באיטליה – היום ה 4 – הר בלאדו והעיר ורונה

19/1 – יום שישי

התעוררנו לבוקר מדהים מול נוף משגע של האגם, אחרי ארוחת בוקר מצויינת יצאנו אל מלצ'סינה. טיילנו בעיירה היפה שהתחילה להתעורר, ירדנו למרינה וצפינו על הצד השני של האגם. מכאן אפשר להגיע עם מעבורת ללימונה דה סול שנמצאת ממול. טיילנו ברגל עד הטירה המרשימה שפתוחה למבקרים רק בסוף שבוע בזמן הזה של העונה.
המשכנו לטייל בסימטאות העיר ועצרנו לשתות קפה בבית קפה מקומי. אחרי הקפה החלטנו לעלות ברכבל להר בלאדו. הרכבל נמצא ממש במרכז העיירה ועולה עד לפסגה עם עצירה באמצע ומעבר לרכבל גדול יותר. יש אפשרות לעלות עם רכב לאמצע ההר ולהצטרף לרכבל השני שעולה עד הפסגה.

ככל שהתקרבנו לפסגה התחלנו לראות שלג במורדות ההר ומזג האויר התקרר מאוד. בראש ההר היתה שכבה עבה של שלג ונוף מדהים של ההרים מסביב מכוסים בשלג. אחרי שטיילנו בפסגה ונהננו מהשלג נכנסנו למסעדה היפייפיה שבמקום, המסעדה מגישה גם אוכל וגם שתיה ומעוצבת כמו בקתת ציד מדהימה. מומלץ מאוד להיכנס לשתות משהו ולהתחמם קצת.
אחרי שמיצינו את ההר ירדנו בחזרה עם הרכבל לעיירה, התלבטנו מה לעשות והחלטנו לנסוע לורונה.

אחרי נסיעה של שעה הגענו לורונה היפה. מצאנו חניה מהעבר השני של הנהר ויצאנו לטייל ברגל בעיר. הגענו לכיכר המרכזית שהיתה עמוסה בדוכנים של מזכרות, צעיפים, כובעים, מסכות ועוד. התיישבנו לאכול צהריים באחת המסעדות מסביב לכיכר ואחר כך כמובן למרפסת המפורסמת  של יוליה מהסיפור על רומיאו ויוליה. המקום ממוסחר מאוד אבל זה לא פוגם בכלל בהנאה ובקסם של המקום ששימש השראה לסיפור האהבה המפורסם ביותר בעולם. רכשנו כמה מזכרות בחנות והמשכנו לארנה המפורסמת של ורונה. טיילנו קצת בכיכר ונסענו בחזרה למלון המפנק.
סגרנו את הערב בבר הנחמד של המלון.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )