שבוע זוגי באיטליה – היום ה 7 – ונציה האי מורנו

22/1 – יום שני

היום הפלגנו לאי הזכוכית – האי מורנו. יצאנו עם אוטובוס סירה מהתחנה של הטיילת הגדולה. השייט אורך כחצי שעה כשבדרך הסירה עוצרת בתחנות מעלה ומורידה נוסעים. באי נכנסנו לבית מלאכה בו מדגימים ניפוח זכוכית, בכניסה צריך לשלם 2 יורו, ההסברים באיטלקית אבל זה לא פוגם בהנאה.

אחרי ההדגמה המשכנו לטייל באי להנות מחלונות הראווה שמלאים בפסלי זכוכית מרהיבים, מהגשרים והמבנים היפים ומגוון המסעדות ובתי הקפה.
נכנסנו לבית קפה מקומי על יד אחד הגשרים הגדולים –  Trattoria al corallo‏ – לקחנו קפה וכריך וישבנו בשמש הנעימה. טעמנו גם את המשקה המקומי שראינו את כולם שותים שנקרא "שפריץ"
באחת החצרות של הבתים ראינו הדגמה נוספת של ניפוח זכוכית, כאן לא היה תשלום מראש אלא אחרי ההדגמה כל אחד שם כמה כסף שנראה לו בקערה שניצבת ביציאה.

כשמיצינו את האי חזרנו עם האוטובוס סירה. בערב האחרון שלנו הלכנו לאכול במסעדת הפסטה המומלצת מאוד – Dal Moro's Fresh Pasta To Go – בה בוחרים את סוג הפסטה שרוצים ואת המרכיבים והצוות מכין לכם את הפסטה במקום. אחרי שסיימנו לאכול טיילנו באיזור וראינו שיש עוד מסעדות דומות.
טיילנו עוד קצת ברחובות העיר, צילמנו קצת חלונות ראווה וחזרנו לחדר להתארגנות לקראת מחר.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )