סופש בנות בבוקרשט – היום ה 3 – הקרפטים ושופינג

יום שלישי בבוקרשט. היום התפצלנו, אמא שלי נסעה לטיול פרטי עם ולדי המדריך ונהנתה מאוד! ולדי אסף אותה מהלובי של המלון ברכב המפנק שלו ועוד זוג ממלון אחר והסיע אותם לטיול בקרפטים. טיול מפנק עם ליווי אישי והמון ידע שהוא חלק איתם בדרך. מומלץ מאוד!

אני ואחותי נשארנו בעיר, עשינו קצת שופינג בקניון אפי הענקי. למי שמגיע עם ילדים יש המון פעילויות בקניון הזה, רכבת הרים, קיר טיפוס, משטח החלקה על הקרח, עמדות פלייסטיישן, ג'ימבורי ענק וכל זה בתוך הקניון עצמו.
חזרנו לחדר לפרוק את הקניות ולנוח קצת ויצאנו ברגל לאכול משהו בקניון בוקרשטי שנמצא קרוב למלון שלנו. חיפשנו מתנות לילדים שנשארו בארץ וחזרנו למלון לפגוש את אמא שלנו שחזרה מהטיול מלאה חוויות.

אחרי שנחנו והתרעננו יצאנו לבלות בהארד רוק קפה שבפארק ראסטרו, אתמול ראינו שיש הופעה של שירי בון ג'ובי. לא הזמנו מקום מראש ולא היתה בעיה. נהננו מאוד מהאוכל, מהאווירה ומההופעה. מומלץ!

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )