סופש בנות בבוקרשט – היום ה 4 – שופינג

יום רביעי ואחרון בבוקרשט הוקדש להתארגנות וקניות. בבוקר אמא שלי הלכה למסאז' בספא של המלון ואנחנו אירגנו את המזוודות. עשינו צ'ק אאוט ב 12 והשארנו את המזוודות בשמירת חפצים של המלון.
נסענו עם הובר לג'מבו, חנות ענקית של צעצועים, כלי בית, חפצי נוי, חומרי יצירה ומה לא…כשהגענו לקופה החלטנו לרכוש גם מזוודה שתכיל את כל הקניות השוות.

אחרי הג'מבו נסענו לקניון פארק לייק. קניון מדהים! מעוצב, גדול ועם מגוון ענק של חנויות וסופר קרפור ענקי שבו אפשר למצוא הכל.
אכלנו צהריים בקומת האוכל, השלמנו קצת קניות אחרונות ונסענו למלון. אספנו את המזוודות ויצאנו לשדה התעופה. הגענו שעתיים לפני הטיסה וזה היה מספיק בהחלט.

לסיכום בוקרשט היתה בדיוק מה שציפינו, באנו בעיקר לנוח, לבלות, לאכול ולעשות שופינג. עם קפיצה קטנה לטבע זה היה שילוב מושלם לחופשה.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )